čtvrtek 5. listopadu 2015

Unboxing #3


Dneska mi přišel balík. No, musíme to vůbec okecávat? Máme tu opět další unboxing! A pro mě fakt úrodný, i když v něm byla schovaná pouze jedna, ale za to bombová, knížka.

Pěkný malý balíček. Jdeme to rozsápat!

Nějak mi ta kniha splývá s dekou.

Vííííííííídóóóóóóóřáááááááád! A nějaký letáky okolo, hm :D

To bude krásná ozdobička v knihovničce.


Ono to má i mapky! A vážně pěkný.

Tak to byl můj listopadový unboxing. Snad se vám líbil, jako mně (i když to možná ani nejde).

3 komentáře:

  1. Nádherná knížka. :3 Taky si ji musím co nejdřív pořídit. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vidořád mám v plánu :) Ale ještě si přečíst kostičas :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kostičas je nutnost! :D Na věk autorky je to fakt dobře napsaný a skvěle propracovaný :)

      Vymazat