neděle 15. listopadu 2015

Měsíční chvástačka (říjen 2015)


Jeden rest za námi a další před námi. Měsíční chvástačka za měsíc říjen je tu! Já fakt nechápu, jakým důvodem mi ti Ilumináti furt lezou do života, ale v říjnu jsem si koupil (ano, dneska vám předvedu jen jednu kategorii, ale v listopadu jich bude trochu víc) stejný počet knih, který jsem přečetl. A moudří už vědí, ano, přesně 3 knihy! 


Hned na začátku měsíce mi přišel titul Krycí jméno Verity s touto povedenou obálkou. Já myslím, že jsem o této knížce napsal už dost. Když tak si přečtěte Unboxing číslo 1, recenzi nebo minulý článek, Přečteno za říjen.


Když nám Albatros Media oznámilo, že se chystá 6. října spolu s celým světem vydat ilustrované vydání Harry Pottera a Kámene mudrců, srdce každého velkého fanouška této známé série zaplesalo. Tím pádem i to mé a prostě jsem nemohl vydržet i těch pár dní a hned jsem si ho objednal. Kdybyste chtěli vidět tu nádheru uvnitř, pár záběrů jsem vám vyfotil v druhém unboxingu.


A nakonec tu mám knížku, kterou jste u mě ještě nikdy neviděli. Je to mé oblíbené A Monster Calls se stejně krásnými ilustracemi stejného ilustrátora předešlé knihy, akorát jsou "trochu" víc depresivnější. Jak jsem zmínil v minulém článku, na konci října jsme se školou jeli do Anglie. To bych prostě nebyl já, kdybych si hned v prvním knihkupectví, co jsem první den v Londýně našel, nekoupil knihu. Výběr byl opravdu obrovský, ale radši jsem zvolil jistotu, knihu, kterou jsem četl, líbila se mi, má lehkou angličtinu a ty úžasné ilustrace, takže si jí můžu jen tak listovat.

Tak, snad jsem na nic nezapomněl, i když to vážně pochybuju. Moc nových knih jsem vám nepředvedl a myslím, že v listopadu to bude podobné, ale já jsem z nich naprosto nadšený. Koupili jste si nebo rovnou přečetli nějakou z nich? Dejte mi vědět v komentářích ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat