pátek 20. listopadu 2015

Úlovky z knihovny #3


Po nějakém čase jsem zpět s rubrikou Úlovky z knihovny, dnes s pořadovým čísel 3 (doufám). Od ostatních knihomolů se liším tím, že si domů neberu žádné hory knih, ale vždycky tak kolem dvou, abych to byl pak vůbec schopný přečíst a nevykašlal se třeba na nějakou. Takže vám ukážu přesně dvě teňoulinké knížky.


Nejdřív vám asi představím tu tenčí, pouze 60-ti stránkovou Podivuhodnou knihovnu od známého japonského spisovatele Haruki Murakamiho. Už jsem ji stihl i přečíst. Jedná se o velmi zvláštní knížečku s nádhernými ilustracemi, popisující zážitek jednoho kluka, který si šel jen tak půjčit knížku a málem kvůli tomu přišel o život. Je to spíš taková jednohubka na zamyšlení a jediná reakce po dočtení bude jen prosté WHAT?!

Menší ukázka:



Konec!






A za druhé a jako poslední tu mám velmi známé Ten, kdo stojí v koutě. Nejprv jsem si ji sice chtěl koupit na Vánoce, ale pak jsem ji našel v knihovně a na místo této knihy se na seznam knížek pod stromeček posunula jiná zajímavá knížka. Jsem zvědavý, co na ni řeknu a jestli mě taky tak rozdrtí, jak ostatní.


 A ještě spolu! Ta kvalita je strašná!


2 komentáře:

  1. Podivnou knihovnu máme doma, taťka ji loni dostal k Vánocům a já se na ni od té doby chystám. Jsem docela zvědavá, vypadá to dost psycho.. :) A Ten, kdo stojí v koutě je moje asi nejoblíbenější knížka, takže doufám, že se ti bude líbit:) Ale nikdy jsem ji nečetla přeloženou do češtiny, tak snad se s tím překladatel popral co nejlíp, některé věci si tam vůbec neumím představit přeložené. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hodně psycho :D Vlastně ani teď pořádně nechápu, jaké z toho mělo být ponaučení :D Uvidíme, už se na ni těším :) Možná ji začnu číst zítra, až přelouskám Romea a Julii, hold povinná četba volá :/

      Vymazat