sobota 28. listopadu 2015

Měsíční chvástačka (listopad 2015)



Jak jsem slíbil v minulé Měsíční chvástačce, v listopadu se mi zde sešlo více kategorií než minulý měsíc. A i přesto těch knih mám zase jenom 3. 

1. Koupené knihy





Tento měsíc jsem šetřil (no, spíš jsem byl na mizině) a koupil si pouze Rudou královnu, ale zato z ní mám desetinásobnou radost, i když mi přišla s trochu pomačkaným přebalem. Hold stalo se, ale je mi to celkem líto. Avšak! Albatros Media mi to vynahradilo překvapením v podobě v té nejúžasnější záložky k té nejúžasnější knížce, Skleněnému trůnu. Dočkal jsem se!






2. Darované knihy

A jelikož jsem byl v tu dobu chudý jako kostelní myš, moje hodná maminka mi věnovala peníze na Vidořád, kterého jsem samozřejmě taky hned musel mít. Kostičas mě hodně zaujal a po strašně dlouhém čekání (zdálo se to jako sto let!) mám už doma jeho pokračování! A teď zase trnout při představě, že třetí díl u nás vyjde asi až na přes rok. Ách jo!




3. Vyhrané knihy




Když mi přišel mail od Eru, že jsem u ní v soutěži na blogu vyhrál knihu Serafína Příběh draků, skákal jsem asi pět metrů do vzduchu (i když náš strop je o hodně menší). Je to má první vyhraná kniha a mám štěstí, že u nás zrovna teď po dvou letech vychází i druhý díl. Zároveň s ní mi taky přišla naprosto úžasná záložka z Book Depository a naprosto úžasná nálepka s naprosto úžasným citátem. Jak můžete vidět, moje radost je ohromná a moc Eru děkuji.







Jestli jste nějakou z uvedených knih četli nebo se chystáte číst, rozhodně mi dejte vědět v komentářích. Příště vám toho předvedu o něco víc, jelikož zítra začíná advent a po adventu začne co? No Vánoce!


Žádné komentáře:

Okomentovat