pátek 14. srpna 2015

Měsíční chvástačka (červen, červenec 2015)



Vítejte u mé oficiálně první Měsíční chvástačky a to za měsíc červen a červenec 2015. Udělat chvástačku jsem se rozhodl proto, že jsem mi za tyhle dva měsíce nastřádal více knížek, než si můžu normálně dovolit, a to hlavně proto, že jsem měl v červnu svátek a v červenci narozeniny. Tak jdeme na to!



1. Koupené knihy



Jako první jsem si na buxu koupil těchto pět knížek. Destrukční deník už zná asi každý a tak jsem neodolal a objednal si ho, abych si něco také tak trochu "poničil". Dny krve a hvězdného třpytu bylo po prvním díle moje must have, takže tady je! A je tu Greenovka! Jak už z mého prvního článku asi víte, miluji knihy od Johna Greena, takže na Příliš mnoho Kateřin jsem se příšerně těšil a hned se na ni vrhl. A nakonec tady máme Dech a Monument 14, které stály dohromady asi stovku. No neber to!


 Jako další tu máme všemi známé Šepotání. Tuhle knihu už mám přečtenou, líbila se mi a dokonce na ni chystám i recenzi. Teď právě ji ale nemám doma, protože jsem ji půjčil kamarádce.


 Od autorky Fangirl jsem už četl Eleanor a Park a celkem se mi líbila. Taky už ji mám přečtenou a taky chystám recenzi. A dál tu jsou tyhle krásky, Milion sluncí a Všechny barvy Země, druhý a třetí díl ze série Loď mezi hvězdami.

2. Vyhrané knihy

Kde nic, tu nic. Jako vždy!

3. Darované knihy


Nejdřív jsem dostal k svátku už zmíněnou Loď mezi hvězdami a Proroctví. Mám je obě přečtené a byly vážně super. Náměty jsou výborné a jsem zvědavý, jak budou pokračovat :)


Za nákup na AlbatrosMedia jsem si na Dárkomatu vybral druhý díl od Proroctví Bez dechu. A ještě jsem k tomu dostal tuhle úža záložku Šepotání :D


Na konci školního roku nás, malou skupinku školních spisovatelů a recitátorů, ředitel školy odměnil vtipnou a krátkou knihou Život k sežraní. Měl jsem strašnou radost, protože jsem tuhle knížečku už znal a přál jsem si ji.


Tak když už mám doma první dva díly ze série, proč si rovnou u rodičů neříct o třetí díl Bohyně? Ty obálky jsou nádherné a krásně mi zdobí mou ZATÍM malou knihovničku. Také jsem se konečně dostal k závěrečnému vyvrcholení série Labyrint Vražedná léčba. Jsem zvědavý, jak to nakonec dopadne :)

A jako zlatý hřeb tohoto článku tu máme...

                                                                 ...Harry Potter and the Philosopher's Stone s touhle překrásnou obálkou!

A teď všechny na hromádce...


Nakonec je to krásných šetnáct přírůstků. Kéž by každý měsíc byl taky tak štědrý, jako tyhle dva.



Žádné komentáře:

Okomentovat