pondělí 17. srpna 2015

Bookish Family Tag



Na začátek mého blogu jsem se rozhodl udělat nějaký ten Tag a padl mi do oka Bookish Family Tag. 


Vyberu si určitý počet rodinných příslušníků, které bych rád ve své knižní rodince měl. Vyberu stejný počet knih, ve kterých budu hledat. Vylosuji si pořadí, ve kterém knihy půjdou za sebou. U každé knihy nalistuji náhodnou stranu, a první jméno na stránce, které uvidím, bude patřit určitému rodinnému příslušníkovi. Připraveni? Já jo!


1. Dědeček - Hektor Délos (Proroctví)


Hector_Starcrossed by bellevanik

Hola hej! Můj děda je polobůh! A ještě k tomu ten, co ovládá vodu! No BOMBA!!! Můj největší dětský sen byl, abych mohl dýchat pod vodou a prozkoumat hlubiny. A ve škole bych se vůbec nemohl bát, protože bych na ně poslal mého božského dědu a ten by si s nimi poradil.  

2. Babička - Brenda (Vražedná léčba)



Z Vražedné léčby na mě vykouklo jméno Brenda. A jsem celkem rád, že je zrovna ona moje babička. Ve třetím díle jsem si celkem oblíbil. Je odvážná, kamarádská a starostlivá. Určitě by mě rozmazlovala jako každý správný prarodič. 

3. Maminka - Agáta (Škola dobra a zla)




Zaradoval jsem se, když mně na matku vyšla kniha Škola dobra a zla a ještě k tomu Agáta! No řekněte, kdo z vás by nechtěl mít za mámu čarodějnici? Já rozhodně ano! S mojí maminkou bychom si asi rozuměli. Povahami jsme si celkem podobní. Vyčarovala by mi, co bych jenom chtěl (možná :D), určitě by mě zaučovala do tajů magie a  hučila do mě, abych byl dobrý a choval se správně. Jo, tahle představa se mi celkem líbí :)

4. Tatínek - Augustus Waters (Hvězdy nám nepřály)



Gus jako otec?! Juchůůů! Sice TENNEJVETŠÍSPOILERCOVEHVĚZDÁCHJE, ale jsem strašně nadšený, že zrovna Augustus padl na místo mého táty. Všechny by odbourával svým humorem a šarmem. Dělali bychom spolu všechny tatínkovské věci, jezdili bychom na výlety do přírody a ani na chvilku bych se v jeho přítomnosti nenudil. Ale úplně jako nevim, jak by se seznámil s mojí maminkou , ale what's up? A taky by mě mohl seznámit s Hazel Grace, kterou naprosto zbožňuju a se kterou se otec rozešel. Že jo, tati?!

5. Bratranec - Akiva (Dcera kostí a dýmu)




No, mít bratrance anděla rozhodně není k zahození. Mohli bychom se vznášet do různých výšin a létat po okolí. Mohl by mě celkem často jen tak navštěvovat, protože jeho holka bydlí docela blízko. A určitě by mě vzal do dobrodružství, které zatím ještě nevím, jaké bude.


6. Bratr - Nicklas Nygård (Kostičas)




Tak k tady bráchovi fakt nevím, co mám napsat. Je švéd, to by mě klidně mohl naučit švédsky. Je to orákulum, taky není k zahození. Sympatický bratříček a někdy by se mohl hodit :D


7. Sestra - Amy Martinová (Loď mezi hvězdami)



Amy zastává roli ségry. Jo, tahle holka se mi hned od začátku zalíbila a jako sourozenci bychom si určitě sedli. Mohl bych s ní proplouvat vesmírem a kdo ví, třeba najít nějakou tu planetku. Nechci moc spoilerovat, tak toho radši nechám. Mohli bychom si toho určitě dost říct, ale to, jak se chovala na konci druhý dílu... Měl jsem chuť, vstoupit do knihy a rovnou jí nafackovat. A fakt jako nevím, kde v naší knižní rodince přišla k zrzavým vlasům.


8. Přítelkyně - Cath (Fangirl)




Ne! Ne! To jako vážně?! Tramtadadá! Oficiálně vám představuji moji super holku, Cath! Tohle jsem teda vážně nečekal. Sice nejsem takový introvert, jako ona a mám rád někdy nějakou tu společnost, ale to bych napravil. Vodil bych ji na večírky, aby se trochu uvolnila. Četla by mi, co právě napsala a já bych ji s úsměvem poslouchal. Skvěle bychom si rozuměli.

Jak se vám líbila moje "pohádková" rodina? Mně hodně. To by byl život :) A jakou rodinku máte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat