sobota 16. ledna 2016

Nej 3 - Fantasy


Chtěl jsem kromě měsíčních updatů a recenzí přispívat i nějakými jinými "pravidelnými" články, a tak jsem přišel na nápad Nej 3. Aspoň jednou za měsíc budu na blog přidávat moje různé nejlepší kousky, co se týče například žánrů, postav nebo čehokoli jiného. Jak možná už víte, mou asi nejoblíbenější četbou jsou fantasy knížky, proto zde mám na začátek podle mě 3 nejlepší knihy o kouzelnících, nadpřirozených schopnostech či tajemných zemích.


3. Šepotání


Nejlepší trojku otevírá knížka inspirovaná Říší divů a valnou část se v ní odehrává. Tohle bylo fakt ztřeštěné a šílené fantasy, a to mám fakticky hrozně rád a tahle kniha mi neskutečně sedla, jak prostředím, tak autorčiným stylem písma. Jak už jsem psal asi dvacetkrát, druhý díl už tak švihlý nebyl, ale pořád je to Šepotání!










2. série Kostičas


Stříbrnou pozici zabírá, jak jinak, mnou tolik opěvovaný Kostičas. Nejdřív jsem se sice v těch název trochu ztrácel, ale i přes to mě příběh naprosto pohltil a dostal. Druhý díl Vidořád jsem si už mohl trochu víc užít, protože jsem většinu termínů znal a to ani nemluvim, že se vlastně celý odehrává v Londýně! Ah, prostředí Londýna = láska na první pohled! Kde je třetí díl, sakra?!











1. Harry Potter


Kdo se díví? Asi nikdo, co? Harryho Pottera jsem prostě zbožňoval, zbožňuju a zbožňovat budu! Možná je tohle už ohraná písnička, ale právě tato série mě ještě víc přivedla ke čtení a tohle budou jisto jistě knihy, které budu svým dětem jednou předčítat a sotva se naučí číst, pěkně jim to vrazim do ruky a budou číst sami, a hotovo! A poslední věc na závěr: Always, Alan Rickman.












A jaké jsou ty vaše nej fantasy knihy?

Žádné komentáře:

Okomentovat