středa 8. února 2017

Unboxing #10


Na unboxingy, jak jste asi už všimli, si příliš nepotrpím. Rád se sice, nejlíp v podobě videa, na nějaký kouknu, ale já osobně jimi na blog zas tolik nepřispívám. Dneska bych se však s vámi chtěl podělit o knížku, na kterou čekám už téměř rok a jejíž první díl se mi strašně moc líbil.





Je to recenzní výtisk od Megaknih, jak už může napovědět ta roztomilá nálepka.






Tak co, poznáte?






Kniha Serafina a černý plášť, kterou v minulém roce vydalo u nás CooBoo, je nádherná, čtivá a originální middle grade zasazená do prostředí konce 19. století ve Spojených státech. V lednu vyšlo její pokračování Serafina a čarodějná hůl a já se na ni strašně moc těším. První díl sice skončil jakž takž uzavřeně, ale jsem hodně zvědavý, jak to bude pokračovat a jak autor ten nevšední nápad dále zpracoval.






I pod přebalem je naprosto překrásná.



Máte tuto sérii také tak rádi?

4 komentáře:

  1. Snad se ti tedy bude druhý díl líbit ^^ já ani jeden nečetla, tak nemůžu posoudit. Ale přeji ať se kniha líbí :))

    OdpovědětVymazat
  2. Sérii znám, ale zatím jsem se k jejímu přečtení bohužel nedostala.. Snad to brzy napravím ;) Užij si ji :)

    OdpovědětVymazat