sobota 31. prosince 2016

Vybarvuji, vybarvuješ, vybarvujeme - Alenka v Říši divů #1


Sice úplně nevím, jak se mi to takovou dobu mohlo dařit, ale té obrovské vlně a trendu antistresových omalovánek pro dospělé se mi od jejich rozkvětu dařilo bez problému vyhýbat. Tedy až donedávna, kdy jsem si uvědomil, že bych svoje nervíky něčím potřeboval obalit, a kdy mě jedny omalovánky zaujaly a zalíbily se mi tolik, že jsem je prostě musel mít. Jejich autorkou je italská malířka Fabiana Attanasio, která kreslí nádherné antistresové omalovánky inspirované klasickými pohádkami. Dnes bych vám chtěl ukázat, co jsem zatím stihl vybarvit v jejích omalovánkách podle slavného příběhu Lewise Carolla Alenka v Říši divů.








Na začátku se opět nachází zkrácená verze příběhu o Alence i s malými obrázky na vykreslení.

















V omalovánkách můžete taky jako takový milý bonus najít navíc i tento krásný obrovský plakát, kdybyste si těmi nádhernými ilustracemi náhodou chtěli třeba vyzdobit i váš byt nebo kdybyste popřípadě toho vykreslování ještě neměli dost i po tom, kdy vám v omalovánkách nezbude ani jediné bílé místečko.

















Za omalovánky moc děkuji Presco Group
Omalovánky Alenka v Říši divů si můžete pořídit v e-shopu Presco Group

Žádné komentáře:

Okomentovat