čtvrtek 15. října 2015

Unboxing #2


Ha! A máme tu asi ten nejočekávanější unboxing celého tohoto roku a já jsem se na něj tááák těšil! Naštěstí Bux s posíláním knížek moc nezahálí. Tak se půjdem podívat, co nám přináší tento velmi očekávaný balíček!

Nejdřív jsem to chtěl nůžkama úplně rozcupovat, než jsem zjistil, že je vlastně nepotřebuju :D

Copak to může být? Je to ilustrovaný...
...a naprosto nádherný!
Ano, je to Harry Potter a Kámen mudrců v tomto speciálním a úplně kouzelným vydání s ilustracemi Jima Kaye (jen tak pro informaci, ilustrátora mého oblíbeného Volání netvora). Jsem hodně zvědavý, jak bude vypadat druhý díl této úžasné a skvělé série :) 

 A teď menší ochutnávka pro vás, než si to sám celé krásně prolistuji:







I tohle vás o koupi nepřesvědčí?

Žádné komentáře:

Okomentovat