neděle 4. října 2015

Přečteno (září 2015)

Už je sice říjen, ale znáte to. Všechny tyhle výmluvy, které tady snad ani nemusím zmiňovat. Prostě a jednoduše: máme tu Přečteno za září 2015. Knížek bylo dohromady 5, za což jsem rád, protože začala škola a všechny tyto věci.


Monument 14 - Emmy Labourne 

Už v září jsem začal číst, a až v srpnu přečetl, Monument 14. Moc se mi do ní nechtělo, protože jsem se bál, že mě zklame jako Dech, se kterým jsem ji koupil ve výprodeji na Buxu. Ale byl jsem velmi příjemně překvapen a nakonec se mi kniha líbila fakt hodně. Recenzi si můžete přečíst ZDE.

Hodnocení: 5 z 5 hvězdiček




Skleněný trůn - Sarah J. Maas

Protože jsem to prostě nemohl vydržet, tak hned po koupi knihy Skleněný trůn v našem malé městském knihkupectví jsem se na ni vrhl. A jak bych ji popsal pouze jedním slovem? BOMBA! Nic víc k tomu teď prostě nemám. Jestli se chcete dozvědět, co přesně na tuto knihu říkám, recenze je ZDE.

Hodnocení: 5 z 5 hvězdiček (samozřejmě :D)




Krvavá cesta - Moira Young

Po tom výborném počinu jménem Skleněný trůn jsem navštívil knihovnu a půjčil si knihu Krvavá cesta, kterou jsem si chtěl přečíst už dlouho. A bylo to celkem dobré. Taková ta kniha, která nenadchne, ale ani neurazí. Originální nápad a vcelku pěkně napsané. Jo. Oddychl jsem si.

Hodnocení: 4 z 5 hvězdiček





Všechny malé zázraky - Jennifer Niven

A je tu další dlouho očekávaná kniha, a to Všechny malé zázraky. Tentokrát ale šlo o menší bombu. Byl to sice výborně napsaný a hodně emotivní příběh, ale něco mi tam tak trochu chybělo. Taky mě mrzelo, že jsem u ní neplakal. Já sice u knih moc nebrečím, ale když jsem viděl ty komentáře, myslel jsem si, že budou téct potoky slz. Škoda. Ale jinak to bylo krásné, v dobrém způsobu jiné, než ostatní YA.

Hodnocení: 4 z 5 hvězdiček



Marťan - Andy Weir

A je tu poslední kniha, kterou jsem stihl přečíst jen tak tak v srpnu. Je to výborně napsaný a prostě skvělý Marťan! Tahle kniha byla táááák super! Pro méně zkušeností autora jsem si myslel, že to bude méně kvalitní četba, ale bylo to skvělé. Šup sem s filme! Více se můžete dozvědět ZDE.

Hodnocení: 5 z 5 hvězdiček

Žádné komentáře:

Okomentovat