neděle 22. ledna 2017

Vybarvuji, vybarvuješ, vybarvujeme - Čarovný les #1


Sice úplně nevím, jak se mi to takovou dobu mohlo dařit, ale té obrovské vlně a trendu antistresových omalovánek pro dospělé se mi od jejich rozkvětu dařilo bez problému vyhýbat. Tedy až donedávna, kdy jsem si uvědomil, že bych svoje nervíky něčím potřeboval obalit, a omalovánky jsou určitě tou nejlepší volbou. Na Vánoce jsem dostal anstistresové omalovánky Čarovný les, jejich autorka Johanna Basford  má totiž mezi omalovánkovými nadšenci veliký úspěch a zjistil jsem, že mě nejvíce baví vybarvovat nějaké ty přírodní motivy.












1 komentář:

  1. Nádhera!
    Sama mám takovéto omalovánky od samé autorky, akorát mám Kouzelnou zahradu, která je také nádherně zpracovaná.
    Moc pěkný článek a doufám, že jich bude víc :-).

    OdpovědětVymazat