středa 2. listopadu 2016

Měsíční chvástačka (říjen 2016) + Unboxing #8

Jak se mi v říjnu vedlo vcelku dobře s přečtenými knihami, s nakupováním to opět nebylo nic extra. Prostě a jednoduše, jsem na mizině. Na začátku měsíce mi přišly akorát knížky 2, a tak jsem se rozhodl vám sem spolu s Měsíční chvástačkou hodit i Unboxing, který už taky nebyl dost dlouho. Sice mi tento recenzák přišel až 1. listopadu, ale berme to, že byl ještě teoreticky řijen. A přece jenom jsem ho měl sjednaný ještě minulý měsíc, tak co.



Knihy Kouzelné přání a Shannarův meč mi přišly od knihkupectví Knihy Dobrovský a nakladatelství Omega. Obě jsou už zdárně přečteny a velmi se mi líbily. První díl ze série Země příběhů Kouzelné přání vypráví příběh dvojčat Alex a Connera, kteří se pomocí velké knihy dostanou do říše pohádek a hledají cestu ven. Celou recenzi si můžete přečíst TU. Shannarův meč je naopak klasická fantasy odehrávající se ve světě, v němž se prohánějí gnómové či elfové, a i když se zdá oproti tomu našemu naprosto odlišný, jisté velké spojené spolu mají.



A teď už ten slibovaný osmý Unboxing:


Ti s lepším zrakem poznají, že mi přišel balíček z nakladatelství Jota a to konkrétně můj první recenzák od nich.




No, někteří možná už vědí...




Je to souhrnné vydání tří deníků Nicka Twispa Mládí v hajzlu. Tato humorná série je velmi vychvalovaná, neviděl jsem na ni ještě žádné špatné slovo a já ji pořád nemám přečtenou. Mám ji sice už dlouhou dobu ve čtečce a chtěl jsem si ji přečíst právě v ní, ale když Jota nabízela na netu v recenzním konkurzu právě tuto nádhernou knížku, zkusil jsem štěstí a ono to vyšlo! Jsem na ni opravdu zvědavý. A doufám, že se budu u ní smát nahlas.






Četli jste nebo chystáte se číst něco z mé dnešní chudé chvástačky?

2 komentáře:

  1. Nad Shannarovým mečem přemýšlím, takže se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat