sobota 23. dubna 2016

Nej 3 - Nejoblíbenější autoři

Znáte to, když si něco naplánujete, a vyjde to úplně jinak, než jste chtěli? Přesně tohle se týká projektu Nej 3, který jsem začal v lednu a řekl si, že další článek budu psát každý měsíc a pokračovat tedy v únoru. A ejhle, máme tu téměř konec dubna a já mám tady teprve další článek z této série. Já myslím, že se nikdo snad zlobit nebude, že? A nijak jinak snad ani nejde pokračovat než v Nejoblíbenějších autorech.


3. Samantha Shannon


Když jsem se před rokem poprvé setkal se stylem psaní Samanthy Shannon, byla to láska na první pohled. Já odjakživa miluji jednoduchost, prostě v jednoduchosti je krása, a samotný její styl je takový jednodušší, takže pro mě jako ušitý. A když spojíte spisovatelský talent s vybudováním úžasného světa a umem vykreslit velmi sympatické postavy, skvělá kniha je zaručena.











2. John Green


Jedním z mých nejoblíbenějších autorů a pro mě vůbec nejlepším spisovatelem contemporary literatury je John Green. On sice úplně jednoduše nepíše, ale já ho prostě žeru. Musíte přiznat, že on psát umí a všechny jeho knížky i povídka byly úplně dokonalý. Já POTŘEBUJU další jeho knihy! HNED!












1. J. K. Rowling


Prostě J. K. ROWLINGOVÁ! Potřebuje to komentář? Ne, nepotřebuje. To je mega talent od všech bohů, co můžou být. Zatím jsem teda četl jenom Harryho Pottera, ale... WOW. Rozhodně si od "Roberta Galbraitha" přečtu i sérii s Cormoranem Strikem. (Na fotce to možná vypadá, že mám jenom to ilustrované vydání Kamene mudrců, ale nechtělo se mi fotit ani celou sérii v boxu, ani anglické vydání prvního dílu, to vše je když tak v minulém díle.








Jací jsou vaši nejoblíbenější autoři?

Žádné komentáře:

Okomentovat