středa 16. března 2016

Harry Potter Tag

Tenhle článek mi ležel v konceptu už víc jak měsíc a myslím si, že by si konečně zasloužilo ho zveřejnit! Určitě už víte, že na konci července vyjde 8. díl ze série Harry Potter The Cursed Child a ani mně tahle informace rozhodně neunikla. Upřímně vůbec nechápu to rozhořčení všech na internetu, že půjde pouze o přepis divadelní hry. Je to prostě pokračování Harryho Pottera a já budu číst cokoliv, co Rowlingová klidně ještě i s někým napíše o Harrym Potterovi a jeho rodině. Já už se prostě nemůžu dočkat, ale jelikož čtení v angličtině opravdu nemám rád, musím počkat na český překlad. Ale teď už k článku. Když jsem uviděl u Maťy ze Sveta kníh tento tag právě na počest vydání nového dílu Harryho Pottera, jsem se rozhodl, že ho udělám taky, když už jsem hodně dlouho žádný nepřidal.




Oblíbená kniha
Je to sice už celkem dlouho, co jsem Harryho Pottera kromě prvních dvou dílů četl, ale pamatuju si, že jsem byl fakt maximálně nadšenej ze čtyřky, to jest Ohnivý pohár. Už ani nevím proč :D

Oblíbený film
Asi Vězeň z Azkabanu. Mě se hodně líbilo to zpracování toho "cestování časem".

Nejméně oblíbená kniha
*velmi dlouhé přemýšlení* Hmmm, tak nějak přemýšlím nad Princem dvojí krve. To vracení se do minulosti a objasňování různých věcích je super, ale celkově mi to asi sedlo nejmíň. I ten film byl takovej... zvláštní.

Která událost v knize/filme tě rozplakala?
Já když jsem to četl, emocemi jsem ještě zrovna neoplýval, teď to není o moc lepší, takže jsem u žádné Harry Potter knihy ani filmu nebrečel. Ale asi mě hodně naštvaly a mrzely konce posledních tří dílů. Oblíbený postavy... no, však znáte.

Oblíbená postava
Sakryš. To je ale fakt těžké. Kdybych se to snažil zmenšit na jen jednoho, vybral bych Dobbyho. Dobby je prostě Dobby a kdo nemá rád Dobbyho, je divnej. Já ho prostě miluju a nesnáším tu krávu Bellatrix!

Co by byl tvůj patron?
Sova. Sovičky jsou prostě loštomilý a Hedvika je bóóóžííí. Jó, sova.

Který z relikvií smrti by sis vybral?
Ano, budu si hrát na slušňáčka a vyberu si plášť. Ale i tak, vždycky jsem toužil být aspoň na chvilku neviditelný. Ale samozřejmě chci taky bezovou hůlku, kdo by nechtěl být nejmocnější na zemi?

Ve které koleji bys byl? (to překládání ze slovenštiny je vážně komický :D)
V Havraspáru. Fakt mě baví, jak chcou všichni být hlavně ve Zmijozelu a Nebelvíru, ale já jsem prostě normální dobrácký šprt bez špetky odvahy, na to si ani nepotřebuju dělat žádnej test, kterej jsem si stejně udělal a potvrdil mi to. Takže Havraspár.

Pokud by ses mohl potkat s jedním z herců, kdo by to byl?
Když už se nemůžu potkat s hercem Dobbyho, vždycky jsem měl rád Lenku Láskorádovou, to znamená s Evannou Lynch.

Hrál jsi nějakou z videoher?
Jednou jsem u kámošů hrál myslím Prince dvojí krve a nebylo to špatný.

Pokud bys byl ve famfrpálovém družstvu, na které pozici bys byl?
Já se se sportem moc, vlastně vůbec, nepřátelím, takže bych pěkně a s radostí seděl v tribuně a povzbuzoval, až bych si vykřičel hlasivky. To mi jde.

Byl jsi spokojený s koncem?
Ále jo. Jediný dva konce, které jsem si představoval, byly, že to Harry nepřežije a Voldy ovládne svět až navěky, nebo přesně tak, jako to skončilo. Já odjakživa mám radši happyendy a tadyty sentimentální rodinný jakbysmet, takže pro mě to byla vcelku spokojenost. A ani se neumím přestavit, že by Harry skončil s někým jiným. K Hermioně se podle mě moc nehodil.

Kolik pro tebe Harry znamená?
Má vůbec cenu psát, jak moc? S Harrym jsem vyrostl a doufám, že s ním vyrostou i jednou moje děti, protože je to nejlepší série ever a už ji jednoduše nemůže nic překonat. Já doteď nechápu, jak tohle mohl napsat nějaký smrtelník. Navždy Harry Potter bude moje srdcovka a já už se teď těším, až ji budu předčítat svým dětem, vnoučatům a ti zas svým dětem a vnoučatům. Harryho Pottera se prostě nikdy nevzdám a nechci jenom další osmý díl, ale taky devátý, desátý, jedenáctý, dvanáctý, ...


To jsem se zase na konec rozvášnil :D Tak snad se vám tento tag líbil a jestli chcete, můžete ho taky udělat, já budu jedině rád.

Žádné komentáře:

Okomentovat