pátek 6. května 2016

Přečteno (duben 2016)

Duben byl v knížkách slabý. A to jako fakt hodně slabý. Můžu to nečtení sice "omlouvat" tím, že jsem měl přijímačky, ale na ty jsem se stejně neučil a vynervovanej jsem taky nebyl, takže číst jsem mohl úplně v pohodě. Ta chuť, ta chuť... Taky jsem si říkal, jestli vůbec má cenu psát ze ten duben Přečteno, ale na tohle nějak zázračně chuť mám :D No, tady jsou moje 4 (!!!) dubnový knížečky. Schválně si všimněte, že to nejsou žádný tlouštíci.






Scarlet - Marissa Meyer

Nejdřív jsem chtěl tak trochu provětrat novou čtečku, kterou jsem vyhrál, a protože jsem si najednou chtěl přečíst Scarlet, druhý díl Měsíčních kronik, vyhledal jsem si ji na netu a pak taky přečet. No, čekal jsem teda trochu víc. Přišlo mi to na skoro stejné linii jako první díl, akorát hlavní hrdinka mi byla o hodně víc nesympatická. Ty kapitoly se Cinder mě bavily teda víc. Příběh je sice takový dost lehký nadprůměr, ale psát Marissa Meyer určitě umí, takže takový čtyři hvězdičky si furt zaslouží, ale jen s odřenýma ušima.

Hodnocení: 4 z 5 hvězdiček









Věk zázraků - Karen Thompson Walker

Pak jsem chtěl snížit počet knížek, co mám z mé jediné návštěvy Levných knih (od září, co je doma mám, jsem zatím z těch šesti ani jednu nepřečetl) a do oka mi padl Věk zázraků. Knize můžu vytknout akorát postavy, které byly takové nemastné, neslané. Sice jsem se u ní zasekl skoro na dva týdny, ale jinak se zas tak blbě nečetla a příběh byl velmi realistický, už jsem jenom čekal, až slunce nezapadne.

Hodnocení: 4 z 5 hvězdiček








Adaptace - Miroslava Varáčková

A aby té postapokaliptické literatury nebylo dost, rovnou po Věku zázraků jsem se vrhl na Adaptaci od slovenské autorky Miroslavy Varáčkové. A tohle bylo překvapení měsíce. Velmi dobře se mi knížka četla, autorčin styl psaní mi celkem sedl a postavy měla taky skvěle napsané. Z těch dvou částí si mi teda o malinko víc líbila ta druhá, byla daleko méně předvídatelná, ale i ta předchozí mě bavila. Rozhodně Adaptaci můžu směle doporučit, jestli chcete zkusit nějakého spisovatele z "domácí" scény a přitom hledáte knihu, která se kvalitou vyrovná i zahraničním titulům. Recenzi si můžete přečíst ZDE.

Hodnocení: 4,5 z 5 hvězdiček







Život k sežrání - Mikäel Ollivier

Konec měsíce se nekompromisně blížil a já měl na seznamu přečtených knížek za duben pouhé tři tituly. Zrovna jsem měl rozečtenou hodně velkou bichli, kterou jsem neměl šanci stihnout do toho posledního dolouskat. A tak jsem si vzal tu nejtenčí knížečku, kterou doma mám a do té doby ji zatím nepřečetl. Už od loňska mě v knihovničce strašila knížka Život k sežraní, kterou jsem dostal a pořád jsem na ni ani nesáhl. Teď byla skvělá příležitost to napravit. Jako taková jednohubka se skvělou myšlenkou, ale ne moc kvalitním zpracováním byla dobrá.

Hodnocení: 3 z 5 hvězdiček





Taky v poslední době ve čtení nestíháte tak jako já?

Žádné komentáře:

Okomentovat