pátek 1. dubna 2016

Měsíční chvástačka (březen 2016)

To ten březen zase sakra utekl. No to bych nebyl já, kdybych se nepochlubil, jaký ten knižní skvost mi zase přibyl do knihovničky. Tento měsíc jsem skoro vůbec nenakupoval a to se odrazilo taky na finálním počtu knih, které vám dnes ukážu. Jsou jenom 4, dvě koupené, dva recenzní výtisky.



V prvním týdnu měsíce mi přišel konečný výtisk knihy Cestování - nejlepší životní investice, kterou jsem měl na recenzi. Ještě jednou a naposled za ni děkuji nakladatelství Grada.









Moje jedniný dvě knihy, které jsem si v březnu koupil, jsou Mladí vyvolení a (Ne)obyčejný kluk z Buxu. Tak trochu za jejich kup může moje členství v Knižním klubu, ale i tak, neberte to. Obě dvě mě stály jenom tři stovky i s poštovným. (Ne)obyčejnýho kluka miluju a Mladé vyvolené jsem už dočetl a dost se mi líbily. Podle mého velmi velmi dobrá investice.




Poslední knihou je zase recenzák, tentokrát od Yoli, a to Will Grayson, Will Grayson. Vidíte dobře, na recenzi jsem dostal tohle neprodejné vydání. Já jsem strašně záviděl těm, kdo dostali tuhle knihu na narozeninách Yoli, pořád jsem to viděl na Instgramu, a tam jsem taky zahlídl, že pár těchto edicí ještě zbylo a že by je Yoli mohlo poskytnout na recenzi. Tak jsem zkusil štěstí, napsal Radkovi z Yoli e-mail a ono to vážně vyšlo a přišlo o pár dní později i s tím nádherným zápisníčkem, toužkou a záložkami, které jsem vám zapomněl vyfotit, ale beztak už to všechno každý viděl aspoň na fotkách. Sice mi ta kniha absolutně neladí s ostatními Greenovými knihami, ale což. Budu to brát tak, že knihy, které napsal jenom sám John, mám v malém paperbacku, a ty, na kterých se s někým podílel a psal ještě s jiným spisovatelem, mám trochu větší vazbě. Recenze je už na blogu.



Máte zálusk na nějaký z těchto kousků? Já je všechny do jednoho s čístým srdcem doporučuji.

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Jestli se ti aspoň trochu líbily jeho ostatní knihy, je to ta nejlepší volba ;)

      Vymazat