pondělí 14. prosince 2015

Unboxing #4 (aneb moje první spolupráce)

Unboxiiiing! A dneska se nejedná o jen tak ledajakou rozbalovačku. Dnes mi přišli moje první recenzní výtisky! Ano, navázal jsem spolupráci s nakladatelstvím Omega ( tak trochu i s Knihami Dobrovský, ale pšššt!) a knihy mám už tady!

Hihihíííí! Balíček! A celkem malý. Rychle nůž sem!

Pohled pěkně svrchu.

Na Nejtemnější část lesa se moc těším. Má to být takové zvláštní fantasy a Holly Black je velmi oceňovaná autorka. Petr a Lucie je moje letošní povinná četba, a tak jsem tohle roztomilé
malé vydání prostě musel mít. A obě knihy mají teda naprosto nádherné obálky, což je u Omegy již zvykem.


A tohle byl můj unboxing s mými historicky prvními recenzáky. Nakladatelství Omega i Knihám Dobrovský moc děkuji za spolupráci a můžete se co nejdříve těšit na moje recenze.

Žádné komentáře:

Okomentovat