sobota 26. září 2015

Měsíční chváštačka (září 2015)


Po velmi neúspěšném, co se knih týče, srpnu (počet koupených, darovaných a vyhraných knih: čistá 0 :D) tu máme o hodně štědřejší měsíc, a to září. Pojďme se společně podívat, kolik knižních pokladů jsem nasbíral do mé zatím malé knihovničky.

1. Koupené knihy



Skleněný trůn, nutnost každého bloggera a milovníka knih. Kvůli neustálému opěvováním a vynášením jí do nebes u mě vznikl neskutečný těšing a proto šla hned k přečtení. Jediné, co k této knize zde řeknu, je prosté WOW. Recenze už je napsaná na blogu.

Na Divotání a Cinder jsem čekal tak strašně dlouho. Nesmírně se těším, až se do nich začtu, ale je tu knihomolský problém číslo 1, jiné knihy k přečtení. No jo, to je život. A když jsem uviděl Nebe v plamenech za směšnou cenu, můj košík se rozšířil o třetí položku. První díl Monument 14 se mi strašně líbil, tak doufám, že mě to nezklame.




V září pořádala naše knihovna burzu nečtených knih a jako jedinou přijatelnou knížku jsem tam našel Okřídleného muže od A. E. Vogta. Má to být postapokalyptické sci-fi, tak jsem na to celkem zvědavý. Vypadá to na krátkou knížečku na chladný zimní večer. To víte, 5 Kč dělá své :D

2. Darované knihy



Konečně jsem si splnil jeden můj výjimečně splnitelný sen: zajel jsem si do Levných knih. Vzhledem k tomu, že nejbližší Levné knihy jsou 60 km daleko, jsem byl strašně rád, protože, jak všichni ví, v prodejně je toho o hodně víc než na e-shopu. Nejdřív jsem si z toho ohromného počtu levných knih vybral celou trilogii Horečka: Temná horečka, Krvavá horečka a Horečka Dananů (ale nechápu ten "skvělý" překlad, když v originále je to Faefever :D). Je ale celkem blbý, že už poslední dva díly Jota nevydá. Hold se jim tento džob moc nevyplatil.

A poslední tři knihy (jo, je jich JENOM šest) tu mám Nočního hosta - skvělá obálka, Věk zázraků - skvělý námět, a ještě Smrtící chaos - žádný skvělý důvod. A teď konečně vysvětlím proč jsem je zařadil do této kategorie: knihy jsem si sice chtěl koupit sám, ale maminka se překonala a koupila mi je. Proto jich je (JENOM) šest, uštědřil jsem mamince nějaké drobáky v peněžence.

Na posledním snímku tu je všech mých 12 přírůstků. Já bych se mohl kochat donekonečna :)


Žádné komentáře:

Okomentovat