středa 3. února 2016

Přečteno (leden 2016)


Sice už zase začala škola a to znamená i velké písemkové šílenství, ale já jsem si z toho nic moc nedělal a spíš četl. Nakonec jsem se zastavil na šesti přečtených knížkách.





Smrtná zima - Kate A. Boorman

Po Novým roce jsem pokračoval ve čtení knížek, které jsem dostal na Vánoce, a tak jsem šáhl po Smrtné zimě a snad jsem nemohl rok začít lépe. Strašně mě tenhle nový hostovský počin překvapil a zaujal. Všude jsem četl, že je to takové nemastné, neslané a že ten námět je hrozně okoukaný. Ale mě se to vážně líbilo, jak stylem písma, tak postavami, a tu originalitu nějak nemůžu posoudit, protože jsem se s tímhle nápadem, myslím, ještě nesetkal. Více se dozvíte v mé recenzi ZDE.

Hodnocení: 5 z 5 hvězdiček







Kečupová mračna - Annabel Pitcher

Přišlo další překvapení v podobě Kečupových mračen. Hned po vydání jsem četl celkem dost pochvalných recenzí, a tak jsem si řekl, že to nemusí být vůbec špatné a nechal si ji dát od Ježíška. Knížka je velmi originální a dobře zpracovaná. Skvěle se četla a já už jen vyhlížím, jestli náhodou Slovart nevydá i nějaké jiné knížky od této autorky. Recenze je ZDE.


Hodnocení: 4,5 z 5 hvězdiček








Ostrov ztracených - Melissa de la Cruz

Knihu Ostrov ztracených jsem už párkrát zahlídl u zahraničních booktuberů a už tehdy mě zaujala. Obálka není vůbec špatná a pokračování už dlouho známých pohádek.... HO HO HÓÓ! Ta musí být má! A taky že byla a rozhodně mě nezklamala. Na styl psaní jsem si nejdřív sice musel trochu zvykat, ale pak se to rozjelo jak po másle a mě to neskonale bavilo. Podle mě to bylo velmi povedené, což se moc nedá říct o filmu na Disney Channelu, ale co taky od tohoto kanálu čekat, že? ZDE je recenze.

Hodnocení: 5 z 5 hvězdiček








Harry Potter a Tajemná komnata - J. K. Rowling

Skoro všichni milovníci této série vám dosvědčí, že přečíst první díl Harryho Pottera a nepokračovat ve čtení dál je prostě nemožné. A tak co se nestalo, samozřejmě jsem se musel po vánočním rereadingu Kamene mudrců pustit i do dalšího dílu, Tajemné komnaty. Ale tak trochu mě přesvědčila i ta hrozná událost, která se stala v průběhu ledna. Má vůbec cenu tohleto vůbec okecávat? Nemá! Takže...

Hodnocení: 5 z 5 hvězdiček









Pád andělů - Susan Ee

Už dlouho mě táhlo přečíst si nějakou knihu s andělskou tématikou a neméně dlouhou dobu si přečíst Pád andělů. Ale tohle tak trochu bylo šáhnutí vedle. I když se to dobře četlo, docela dost se to vleklo a ze začátku taky celkem opakovalo. Hlavní hrdinka nebyla teda žádná sympaťanda, ale pak se to malinko zlepšilo a děj se začínal ubírat do pěkných směrů. I ta holka se už dala snýst a konec byl fakt krutej, to musím uznat. Ale i tak mě nic moc netáhne si pořídit i další díl, když ten třetí snad ani nebude dovydanej. No, tak možná někdy v budoucnu a pak si můžu třeba zlepšit svoji strašnou angličtinu.

Hodnocení: 3,5 z 5 hvězdiček








Prokletý král - J. D. Rinehart

Na závěr měsíce jsem se začetl do Prokletého krále a dá se říct i spravil chuť. Tato knížka je prvním dílem plánované trilogie Koruna tří a já už se nemůžu dočkat, až vyjdou další díly. I přes horší čtivost a těžší styl psaní, který se mi ale k tomu, věřte, nevěřte, docela hodil, se mi to strašně líbilo. Postavy byly výborně napsané, prostředí a příběh skvěle vymyšlené a jsem hodně zvědavý, jak se to bude vyvíjet dál.

Hodnocení: 4,5 z 5 hvězdiček 





Tak tohle byl můj čtecí leden. S jakými kousky jste ho prožili vy?

2 komentáře:

  1. Jee, Smrtna zima se desne libila i mne, ale ctu na ni dost negativnich recenzi, coz me mrzi. A Kecupovky jsou takovou ctivou jednohubkou se skvelym nametem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se právě strašně divím, že se to skoro nikomu moc nelíbí. Bylo to úžasný.

      Vymazat